Ο Δήμος Βερύκιος απάντησε στον Κρατερό Κατσούλη που τον αποκάλεσε αγενή.
Ο δημοσιογράφος μέσω twitter έγραψε: «Αγενής δεν είναι αυτός που λέει τα πράγματα ωμά με τ’ όνομά τους, αλλά ο άτολμος όπως εσύ Κρατερέ που νομίζεις ότι τάχα εγώ έδιωξα την γυναίκα σου από τον Alpha! Κούνια που σε κούναγε! Ας ήσουν & εσύ στον Α για να την στηρίξεις». Και πρόσθεσε: «Άντε μπράβο με τις ξυνίλες του κάθε δήθεν που τολμάει να αμφισβητήσει τον διαχρονικό σεβασμό μου στον Π.Παυλόπουλο. Άντε μπράβο με τον κάθε πονεμένο, που όταν τρώει “πόρτα” από τον Alpha βλέπει ανάμεσα στους …δράκους τον Βερύκιο».
Ο ηθοποιός με τη σειρά του απάντησε στον δημοσιογράφο. «Προφανώς το “άντε μπράβο”, οι “ξινίλες” και το “άτολμος”, είναι φρασεολογία αντίστοιχη της ασέβειας και της αθυροστομίας με την οποία συνηθίζετε να εκφράζεστε. Ποιος έφαγε πόρτα;! Πότε;! Έτσι με συκοφαντίες θα καλύψετε την ασέβεια σας όσον αφορά τη προσφώνηση σας στο πρόσωπο του Προέδρου της Δημοκρατίας και την υβριστική σας στάση;! Όταν μιλάτε δημόσια για αυτόν αναφέρεστε στο θεσμό, όχι στον άνθρωπο. Ο δήθεν τσαμπουκάς και η φρασεολογία σας δεν με αφορούν. Το συγνώμη, θα σας τιμούσε, δεν είναι ντροπή. Και προφανώς όχι από εμένα από τους θεατές και ακροατές σας. Καλημέρα».
altsantiri.gr , entertv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.