Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος μίλησε στην Reallife και μέσα σε όλα απάντησε στο αν θα πήγαινε ως κριτής σε τάλεντ σόου.
Όχι...Δεν είναι κάτι που με κεντρίζει. Δεν κατακρίνω όσους το κάνουν-μην παρεξηγηθώ. Και ο Σταμάτης Φασουλής και ο Πέτρος Φιλιππίδης που το έκαναν ήταν εξαιρετικοί και απολαυστικότατοι σε αυτό τους το στοίχημα. Απλώς, όταν δεν έχω έναν ρόλο, δεν νιώθω άνετα να είμαι στην τηλεόραση, ούτε καν ως καλεσμένος σε εκπομπές, όπως αυτή που κάνει τέλεια η Σμαράγδα Καρύδη. Ντρέπομαι να παίζω παιχνίδια στην τηλεόραση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.