Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Έπεσε ΚΑΙ ο server του MEGA TV

Εδώ και λίγη ώρα ο Server του MEGA Channel έχει "πέσει¨.. Μετά τα τελευταία μαντάτα περί αποδέσμευσης των Παπαδημητρίου-Καπουτζίδη-Πετρετζίκη...και τη λήξη της συνεργασίας του πάλαι ποτέ Μεγάλου καναλιού με τα ξένα ειδησιογραφικά πρακτορεία,ένα ακόμα γεγονός που μόνον κακούς οιωνούς μπορεί να φέρει.. Είναι κρίμα.. Τελικά όλα δείχνουν ότι οι ιδιοκτήτες του ..άφησαν στη τύχη του το ...καράβι να βουλιάξει και μην παραξενευτείτε εάν τους δείτε να.."σαλπάρουν για...άλλες πολιτείες.."








πηγή: http://www.tvnea.com/2016/07/server-mega-tv.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.