Ο Nico Rosberg, μετά την 4η θέση που πήρε στο γερμανικό GP, φάνηκε απογοητευμένος με την απόδοσή του και το πως εξελίχθηκε ο σημερινός αγώνας. Παρ’ όλα αυτά, δε θεωρεί ότι το σημερινό αποτέλεσμα είναι καταστροφικό για τη μάχη του τίτλου.
«Oι 19 βαθμοί δεν είναι καθόλου δύσκολη διαφορά. Σκληρός είναι ο τρόπος που έχασα τον αγώνα σήμερα.» είπε ο Rosberg.
«Πραγματικά σκληρή ημέρα σήμερα, αυτό είναι σίγουρο. Η εκκίνηση; Δεν ξέρω. Πήγε τελείως στραβά. Είχα πολύ σπινάρισμα των τροχών.»
Ο Rosberg επίσης τόνισε ότι μετά την ποινή των 5 δευτερολέπτων που πήρε για το προσπέρασμα στον Verstappen δεν είχε τη δυνατότητα να πιέσει για το βάθρο:
«Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να έχω ανταγωνιστεί τις Red Bull μετά την ποινή που πήρα», κατέληξε ο Γερμανός.
πηγή: http://f1fan.gr/?p=36723
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.