Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Παράπονα έχει ο Ricciardo από τον Gutierrez για τις μπλε σημαίες



Το τελευταίο διάστημα πολλοί οδηγοί είναι δυσαρεστημένοι με τον τρόπο που ο Esteban Gutierrez αντιμετωπίζει τις μπλε σημαίες. Μετά το περιστατικό με τη χειρονομία του Hamilton στον προηγούμενο αγώνα, σήμερα ήταν η σειρά του Ricciardo να παραπονεθεί για τον Μεξικανό.
«Για να είμαι ειλικρινής, έξω από την πίστα δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον Esteban, νομίζω ότι είναι στην πραγματικότητα ένα από τα πιο καλά παιδιά», είπε ο Αυστραλός.
«Τον τελευταίο καιρό όμως στην πίστα έχουμε καταλήξει ότι μερικοί από εμάς δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τις μπλε σημαίες (και το πώς τις αντιμετωπίζει) και το συζητάμε στις συναντήσεις των οδηγών».
«Έχω βρεθεί στη θέση του, ξέρω ότι είναι χάλια να βγαίνεις έξω από τη γραμμή σου – απλά φαίνεται ότι στους τελευταίους τρεις αγώνες ο καθένας κάνει καλή δουλειά και ο ίδιος κάνει λιγότερο καλή δουλειά από τους άλλους. Έτσι είναι λίγο απογοητευτικό».
«Προσπαθούσα να το πω όσο πιο ευγενικά ήταν δυνατόν. Τα ξέρει όλα αυτά ήδη, σκέφτηκα ότι θα πήρε το μήνυμα, αλλά, εγώ, έχασα περισσότερο χρόνο πίσω από αυτόν από οποιονδήποτε άλλον.»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.