Τη δική τους απάντηση σχετικά με το διαβόητο, πλέον, «Plan X» δίνουν ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης και ο Αμερικάνος οικονομολόγος Τζέιμς Γκάλμπρεϊθ, την ώρα που στη Βουλή συζητείται το αίτημα της αντιπολίτευσης περί σύστασης Εξεταστικής Επιτροπήςγια τα πεπραγμένα της κυβέρνησης κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2015.
Σε άρθρο τους στην «Εφημερίδα των Συντακτών» οι δύο οικονομολόγοι αναφέρουν τα εξής:
«Το 2010, όταν το ελληνικό κράτος πτώχευσε, η Ε.Ε. έστειλε στην Αθήνα δικαστικούς κλητήρες, τη νεοσύστατη τότε τρόικα, θέτοντας τον ελληνικό λαό ενώπιον αμείλικτου διλήμματος: Ενστερνισμός του Δόγματος της Υποταγής στην τρόικα – επιλογή που πρέσβευε το (υπεύθυνο για την πτώχευση) ολιγαρχικό κατεστημένο ή Ορθολογική Ανυπακοή – επιλογή που απαιτούσε κυβέρνηση έτοιμη και ικανή να εκπονήσει πλάνο σύγκρουσης με την τρόικα
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.