Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Η Καλομοίρα θα γίνει μαμά ξανά από μέρα σε μέρα - Δείτε τι ανέβασε στο διαδίκτυο [photo]


Σε λίγες ημέρες θα αποκτήσει το τρίτο της παιδί - κοριτσάκι - η Καλομοίρα, που...
δεν βλέπει την ώρα να γεννήσει!

Για να δείξει την ανυπομονησία της- και ίσως και την κούρασή της από την εγκυμοσύνη- δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο  Instagram μια φωτογραφία που την δείχνει να κρατάει την φουσκωμένη κοιλιά της με λεζάντα: «Δεν θέλει να φύγει από την κοιλιά μου: 6 μέρες ακόμα μέχρι την γέννα».






http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/07/photo_66.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.