Έτσι,μετά τη δημοσιογράφο,Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου,εκτός MEGA είναι πια,σύμφωνα με το ''Newpost'', και η Ελένη Λαζάρου.Η δημοσιογράφος,που υπηρετεί το ελεύθερο ρεπορτάζ,υπέγραψε με τον ALPHA σήμερα, ενώ όπως πληροφορεί το ''Νewpost'',κι άλλοι ρεπόρτερ του καναλιού είναι σε συζητήσεις με STAR κι ANT1.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.