Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Αποχώρηση – βόμβα από το Epsilon: Ποια παρουσιάστρια έφυγε;

epsilon-tv-e-channel1439458181-600x275
Αυτή και αν
είναι αποχώρηση που δεν την περιμέναμε σε καμία περίπτωση. Πασίγνωστη παρουσιάστρια του Epsilon, πολυεργαλείο με καθημερινή παρουσία, φεύγει από το κανάλι!
Ο λόγος για την Όλγα Λαφαζάνη – με συμμετοχή στις εκπομπές, Πρωινούλι και Στα καλά καθούμενα – η οποία αποχαιρέτησε τον κόσμο και τους συνεργάτες της στο σταθμό με ένα post στο Facebook.
Αφορμή στάθηκε η ανάρτηση της αρχισυντάκτριας της εκπομπής, Πρωινούλι Φιλιώς Γιαννακοπούλου, η οποία μέσα από το λογαριασμό της στο Facebook είπε το δικό της “αντίο” στους συνεργάτες της…


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.