Σε έναν αγώνα που έχασε νωρίς το νόημα του ο Prost πήρε την νίκη και τον Buemi το πρωτάθλημα κάνοντας ταχύτερο γύρο. Έκανε το double η Renault, 2ο σερί πρωτάθλημα για τους Γάλλους.
Στο πρώτο γύρο λίγο μετά την εκκίνηση ο di Grassi συγκρούστηκε με τον Buemi καταστρέφοντας τον αγώνα και των 2. Στην συνέχεια ο Βραζιλιάνος με κατεστραμμένο μονοθέσιο μπόρεσε να γυρίσει στα pits και να πάρει το 2ο. Ο Buemi που επίσης είχε σημαντική ζημιά μπήκε στα pit και περίμενε μέσα στο 2ο μονοθέσιο προκειμένου να μπει στην συνέχεια με μεγάλο ποσοστό μπαταρίας να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο.
Ο di Grassi που επέστρεψε στη πίστα έκανε κάποιους γύρους κάνοντας τον ταχύτερο φτάνοντας την μπαταρία στο 64% , στην συνέχεια επέστρεψε στα pit ακολουθώντας την στρατηγική της Renault.
Οι οδηγοί κατά διαστήματα επανεμφανιζόντουσαν στην πίστα και στην συνέχεια επέστρεφαν.
Στο 20/33 γύρο ο Buemi έκανε τον ταχύτερο γύρο παίρνοντας προβάδισμα τίτλου.Λίγο αργότερα επέστρεψε στα pits.
Έπειτα ο Ελβετός κατέβασε εκ νέου τον χρόνο του, με τον di Grassi να μην μπορεί να απαντήσει.
Λίγο πριν το τέλος ο Βραζιλιάνος τα παράτησε, με τον Buemi να παίρνει τον τίτλο του πρωταθλητή.
Παρά τα πολλά Safety Car ο Prost δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα από τους Abt, Vergne και τους άλλους.
πηγή: http://f1fan.gr/?p=35721
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.