Η πρώτη διάσκεψη της ομάδας εργασίας χωρών BRICS
για την εξοικονόμηση ενέργειας θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη στην πόλη
Βιζακαπατνάμ στα νότια της Ινδίας, μεταδίδει το κινεζικό πρακτορείο
ειδήσεων Xinhua, επικαλούμενο Ινδούς αξιωματούχους.
Σε επίσημο έγγραφο της ινδικής κυβέρνησης αναφέρεται ότι οι χώρες που συμμετέχουν στην ομάδα BRICS (Βραζιλία, Ρωσία, Κίνα, Νότια Αφρική) έχουν επικυρώσει τη συμμετοχή τους.
Στην αναφερόμενη ομάδα χωρών BRICS, συμμετέχει και η Ινδία.
Στη διάρκεια των εργασιών θα γίνει
παρουσίαση των μεθόδων εξοικονόμησης ενέργειας που χρησιμοποιούν ή
σκοπεύουν ν' αναπτύξουν οι χώρες που συμμετέχουν στην ομάδα των BRICS.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.