Ικανοποιημένος από την εικόνα του Ολυμπιακού απέναντι στη Γάνδη εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Ιντέγε Μπράουν, που στάθηκε στη σκληρή δουλειά που κάνει η ομάδα, προκειμένου να είναι έτοιμη στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νιγηριανός επιθετικός στην κάμερα της Nova:
Για το χθεσινό φιλικό:
«Το αποτέλεσμα τα λέει όλα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά σε αυτή την προετοιμασία και αυτό το παιχνίδι έδειξε ότι είμαστε σε καλό σημείο. Το 2-2 δείχνει ότι πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και ελπίζουμε ότι τα καλύτερα έρχονται».
«Το αποτέλεσμα τα λέει όλα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά σε αυτή την προετοιμασία και αυτό το παιχνίδι έδειξε ότι είμαστε σε καλό σημείο. Το 2-2 δείχνει ότι πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και ελπίζουμε ότι τα καλύτερα έρχονται».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.