Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Ιντέγε: «Δουλεύουμε σκληρά και ελπίζουμε ότι τα καλύτερα έρχονται»

ΟΣΦΠ
Ικανοποιημένος από την εικόνα του Ολυμπιακού απέναντι στη Γάνδη εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Ιντέγε Μπράουν, που στάθηκε στη σκληρή δουλειά που κάνει η ομάδα, προκειμένου να είναι έτοιμη στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Νιγηριανός επιθετικός στην κάμερα της Nova:
Για το χθεσινό φιλικό: 
«Το αποτέλεσμα τα λέει όλα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά σε αυτή την προετοιμασία και αυτό το παιχνίδι έδειξε ότι είμαστε σε καλό σημείο. Το 2-2 δείχνει ότι πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και ελπίζουμε ότι τα καλύτερα έρχονται». 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.