Με τον καλύτερο τρόπο συνεχίζει την προετοιμασία της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες η Εθνική πόλο ανδρών, που κατέκτησε την κορυφή στο δυνατό τουρνουά του Μπορ.
Η Ελλάδα ήταν καλύτερη στο μεγαλύτερο μέρος του ματς, παρότι η Σερβία κατάφερε να προηγηθεί 4-1. Οι Έλληνες το γύρισαν γρήγορα, πριν το ημίχρονο, με ένα επί μέρους 4-0 και συνέχισαν να διατηρούν τα ηνία μέχρι και το φινάλε της τέταρτης περιόδου (7-9). Στα τελευταία λεπτά του ματς οι Σέρβοι κατάφεραν να αντιδράσουν με δύο γρήγορα γκολ, αλλά δεν ήταν αρκετό για να πάρουν και το ματς.
Στα πέναλτι η Ελλάδα ήταν πιο ψύχραιμη, όπως και στον ημιτελικό με την Ιταλία, και πανηγύρισαν τη μεγάλη νίκη στο σημαντικό τουρνουά προετοιμασίας.
Σερβία-Ελλάδα 14-15 (1-4, 4-0, 2-2, 2-3) Πέναλτι: 5-6
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.