Πιο συγκεκριμένα,λοιπόν,οι σκηνοθέτες, Αντώνης Τέμπος και Βασίλης Θωμόπουλος ,ζήτησαν και από την Κάρμεν Ρουγγέρη να επιστρέψει στο καστ ως κυρία Ερμιόνη, πεθερά του ''Ακάλυπτου'', και εκείνη δέχτηκε με χαρά «Αυτήν τη σειρά την αγάπησα πολύ, κάποιες φορές την πετυχαίνω στις 3 τα ξημερώματα σε επανάληψη και κάθομαι και τη βλέπω. Τρεις ρόλους λάτρεψα στη μικρή οθόνη: της γιαγιάς Κικίτσας στο “Δέκα λεπτά κήρυγμα”, της κυρίας Πίτσας από την Πόλη στο σίριαλ, “Η ώρα η καλή” ,και της Ερμιόνης στο “Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή”. Θυμάμαι μια σκηνή που η Αλίκη είναι έγκυος και, για να μην την ενοχλεί ερωτικά ο “Ακάλυπτος” και πάθει τίποτα το μωρό, κοιμάμαι ανάμεσά τους. Είχαμε γελάσει πολύ σε αυτό το επεισόδιο», αναφέρει η ηθοποιός στην εφημερίδα ,''Espresso'',και συμπληρώνει: «Αυτές οι σειρές είχαν άλλη μαγεία, γιατί όλοι οι ηθοποιοί αυτοσχεδιάζαμε. Ήταν οικογενειακές και γλυκές. Όσον αφορά την Ερμιόνη; Θα παραμείνει στο σπίτι του γαμπρού της για να παρακολουθεί τι κάνει, ενώ θα υποκρίνεται ότι πάσχει από τη νόσο του Αλτσχάιμερ, για να μπορεί να λέει ό,τι τη συμφέρει» ,αποκαλύπτει.
πηγή: http://www.tvnea.com/2016/07/blog-post_652.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.