H αποστολή της Ισπανίας αναχώρησε για το Ρίο ντε Τζανέιρο με στόχο το μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες και οι παίκτες του Σέρτζιο Σκαριόλο φρόντισαν να ενημερώσουν πως "τώρα αρχίζουν τα ωραία" (PHOTOS)!
πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/anaxwrhse-gia-rio-h-fouria-roxa.4195382.html



















Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.