Επίθεση στην κυβέρνηση και προσωπικά στον πρωθυπουργό εξαπέλυσε ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, τονίζοντας ότι είναι καλοδεχούμενη η πρόταση της ΝΔ για τη σύσταση της Εξεταστικής, «για να γίνουν γνωστές οι ανυπολόγιστες αναπτυξιακές επιπτώσεις της κυνικής μεταστροφής της κυβέρνησης, που έγινε "ούλτρα" μνημονιακή».
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/2323639/venizelos-kalodechoumeni-i-protasi-tis-nd-gia-ti-sistasi-exetastikis-epitropis
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.