
Μετά από συνεδρίαση των σωματείων Π.Ε.Π.Ε. και Π.Ε.Π.ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ενόψει....
της νέας συνάντησης με τη διοίκηση του Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ., αναστέλλονται οι προγραμματισμένες στάσεις εργασίας για την Τρίτη 19/7 και την Τετάρτη 20/7 στον Προαστιακό και όλα τα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν κανονικά.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2016/07/blog-post_7120.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.