Νέες κινητοποιήσεις των αγροτών αποφασίστηκαν κατά τη συνεδρίαση της Πανελλαδικής Επιτροπής των 68 μπλόκων της Νίκαιας. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Καστοριάς των Δημητριακών και Κτηνοτροφικών Προϊόντων, Δημήτρης Μόσχος, οι αγρότες αποφάσισαν να βγουν ξανά στους δρόμους εν μέσω καλοκαιριού, και συγκεκριμένα από τις 20 Ιουλίου έως και τις 5 Αυγούστου.
Οι κινητοποιήσεις θα γίνουν στις κατά τόπους περιοχές τους και όπως τόνισε ο κ. Μόσχος, τα θέματα που απασχολούν την ελληνική αγροτιά είναι το ασφαλιστικό, οι χαμηλές τιμές αλλά και οι κατασχέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.