Από το 2017 θα γίνεται προσεκτική καταγραφή των εσόδων και των εξόδων - Σε ποιες δαπάνες δίνεται έμφαση
Στο μικροσκόπιο μπαίνουν οι δαπάνες δήμων και περιφερειών το 2017 σύμφωνα με εγκύκλιο Χουλιαράκη, που επιχειρεί να «νοικοκυρέψει» τους δημόσιους φορείς και να πετύχει, αν όχι πλεονασματικούς, τουλάχιστον ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς. Για το λόγο αυτό οι ΟΤΑ καλούνται να εγγράψουν με προσοχή τα προσδοκώμενα έσοδα, ώστε να είναι σίγουροι ότι θα εισπραχθούν.Εκτός από τα έσοδα, απαιτείται να ακολουθήσουν συγκρατημένη δημοσιονομική πολιτική και να περιορίσουν σημαντικά τις δαπάνες.
H συνέχεια στο newmoney
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.