Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

ΝΔ για τα επεισόδια στο κέντρο: Δεν πάει άλλο, ο Τόσκας να αναλάβει τις ευθύνες του

Να αναλάβει τις ευθύνες του καλεί τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Νίκο Τόσκα η Νέα Δημοκρατία με αφορμή τα επεισόδια που σημειώθηκαν τα ξημερώματα στο κέντρο της Αθήνας. 


Ολόκληρη η ανακοίνωση

«Το κέντρο της Αθήνας, με ευθύνη της κυβέρνησης, έχει γίνει άβατο για πολίτες και αστυνομικούς! Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αδιαφορεί για την ασφάλεια όλων. Δεν πάει άλλο! Επιτέλους, ο κ. Τόσκας οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες του».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.