Ο ΠΑΣ Γιάννινα στάθηκε εξαιρετικά στην Ολλανδία κόντρα στην Άλκμααρ. Ηττήθηκε με 1-0 εξαιτίας μιας στιγμής αδράνειας, ωστόσο το σκορ του δίνει κάθε δικαίωμα να ελπίζει ότι μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση στη ρεβάνς!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/349653/diatirise-dikaioma-sto-oneiro-o-pas
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.