Σε μπελάδες εκτός παρκέ έμπλεξε ο Ντρέιμοντ Γκριν, ο οποίος συνελήφθη την Κυριακή.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν τα ΜΜΕ στις ΗΠΑ, ο παίκτης των Ουόριορς βγήκε εκτός εαυτού και βιαιοπράγησε χωρίς ωστόσο να γίνουν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
Η αστυνομία δεν επιβεβαίωσε τη σύλληψη κάποιου με το συγκεκριμένο όνομα αλλά τόνισε ότι πράγματι συνελήφθη παίκτης του ΝΒΑ, ο οποίος κατηγορείται για βιαιοπραγία. Οι Ουόριορς δεν θέλησαν να κάνουν κάποιο σχόλιο μέχρι να συλλέξουν πληροφορίες και να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση.
πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/279294/belades-ektos-parke-gia-gkrin


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.