Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Έκλεισε η έδρα του ΠΑΣ για τον επαναληπτικό με την Άλκμααρ!

Ανατροπή δεδομένων, καθώς ο ΠΑΣ παρότι είχε δηλώσει το Περιστέρι ως έδρα για το δεύτερο ματς κόντρα στην Άλκμααρ, τελικά βρήκε σαφώς πιο βολική λύση

Έκλεισε η έδρα του ΠΑΣ για τον επαναληπτικό με την Άλκμααρ!

Οριστικά στο Αγρίνιο και το γήπεδο του Παναιτωλικού θα πραγματοποιηθεί το εντός έδρας ματς του ΠΑΣ Γιάννινα κόντρα στην Άλκμααρ, για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Europa League. 

Ο Γιώργος Χριστοβασίλης έδωσε τα χέρια με τον Φώτη Κωστούλα για να χρησιμοποιήσει ο «Άγιαξ της Ηπείρου» το γήπεδο, λόγω της ακαταλληλότητας των «Ζωσιμάδων». 

Αξίζει να σημειωθεί, πως οι Γιαννιώτες είχαν ως εναλλακτική το γήπεδο του Ατρόμητου, ωστόσο, η λύση του Αγρινίου είναι σαφώς πιο βολική για τους οπαδούς της ομάδας.



πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/ekleise-i-edra-tou-pas-gia-ton-epanaliptiko-me-tin-alkmaar/3186411

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.