
Η γνωστή παρουσιάστρια, που πάσχει από νευρική ανορεξία, εισήχθη εκτάκτως το βράδυ της Παρασκευής στην Ενταντική...
Συγκρατημένα αισιόδοξοι εμφανίζονται οι γιατροί στο Νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς για την πορεία της υγείας της Νανάς Καραγιάννη, η οποία όμως παραμένει σε καταστολή.
Μετά από 48 ώρες αγωνίας για την κατάσταση της υγείας της Νανάς Καραγιάννη στο νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς, όπου μεταφέρθηκε εσπευσμένα το απόγευμα της Παρασκευής η παρουσιάστρια τελικά εισήχθη στο νοσοκομείο Αγία Όλγα μετά από παρέμβαση του Τέρενς Κουίκ.
Η Νανά που τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει το δικό της Γολγοθά, με την νευρική ανορεξία, έχει πολυοργανική ανεπάρκεια και οι γιατροί κρίνουν πως τα επόμενα δύο εικοσιτετράωρα είναι καθοριστικά για την υγεία της. Τα καλά νέα είναι πως από το μεσημέρι του Σαββάτου ο οργανισμός είναι θετικός στην φαρμακευτική αγωγή, το οποίο ήταν αδύνατο τις πρώτες ώρες.
Το θέμα ανέδειξε με λεπτομέρειες η εκπομπή Αποκαλυπτικά, και αμέσως επικοινώνησε με τον τηλεοπτικό σταθμό Epsilon ο Τέρενς Κουίκ ζητώντας πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας της γνωστής δημοσιογράφου. Μέσα σε λιγότερο από μια ώρα ο Υπουργός Επικρατείας βρήκε τη λύση και η Νανά Καραγιάννη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγία Όλγα.
http://planet-greece.blogspot.com/2016/07/blog-post_814.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.