Με αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας διακομίσθηκε από το Ηράκλειο στην Αθήνα, το μόλις 20 μηνών κοριτσάκι, το οποίο είχε δεχθεί επίθεση από ροτβάιλερ, στον Άγιο Νικόλαο Λασιθίου.
Το παιδί νοσηλεύεται από αργά το βράδυ της Τετάρτης (27/7) στην Οφθαλμολογική κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», όπου αναμένεται -σύμφωνα με πληροφορίες- να υποβληθεί σε λεπτή χειρουργική επέμβαση, προκειμένου να αποκατασταθεί όσο είναι δυνατό η βλάβη που έχει υποστεί στο αριστερό του μάτι όπου φέρει μεγάλο και βαθύ τραύμα πάνω από το φρύδι.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.