Ο Ολυμπιακός μπορεί να έχει στο μυαλό του κυρίως τους αγώνες για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Τσάμπιονς λιγκ, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν συνεχίζει τις μεταγραφικές του κινήσεις.
Οι Πειραιώτες έχουν αποκτήσει ήδη τον Λέαλι για το τέρμα και τους Ντε Λα Μπέγια και Φιγκέιρας για τα δύο άκρα της άμυνας.
Οι μεταγραφές όμως δεν θα σταματήσουν εδώ, αφού δεδομένα οι «ερυθρόλευκοι» θα κινηθούν για την απόκτηση ενός εξτρέμ και ενός στόπερ.
Ο Ολυμπιακός δεν βιάζεται για αυτές τις περιπτώσεις, αλλά δεν αποκλείεται να έχουν ολοκληρωθεί και μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Τέλος, ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο οι πρωταθλητές Ελλάδος να αποκτήσουν και έναν ακόμα επιθετικό, ο οποίος θα πλαισιώσει τους Ιντέγιε και Πουλίδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.