Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Ανθή Σαλαγκούδη: "Δεν ζήτησα εγώ να παρουσιάσω την εκπομπή στην ΕΡΤ"

Η Ανθή Σαλαγκούδη έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στη RealLIFE.
Αν γύριζες τον χρόνο πίσω στην εποχή που έκανες την εκποµπή «Μεσογείων 136» στην ΕΡΤ, εντοπίζεις κάποια δικά σου λάθη;
Φυσικά και έχω κάνει λάθη. Ήμουν άπειρη και δεν είχα παρουσιάσει ξανά τρίωρη ζωντανή εκποµπή. Όµως, δεν ζήτησα εγώ να την παρουσιάσω. Κάποιοι άνθρωποι µε εµπιστεύτηκαν και τους ευχαριστώ, γιατί ήταν ένα µεγάλο βήµα για µένα. Γι' αυτό και ήθελα συνεχώς να βλέπω τα λάθη µου και να βελτιώνοµαι. Οι συνθήκες, ωστόσο, ήταν ακατάλληλες για να ευδοκιµήσει αυτή η εκποµπή, λόγω των απεργιών αλλά και της αντιµετώπισης των συνδικαλιστών απέναντί µας. ∆υστυχώς δεν δόθηκε η δυνατότητα στους συνεργάτες µου και σε µένα να βγάλουµε το αποτέλεσµα που θα θέλαµε. Μετά έπεσε και το µαύρο στην ΕΡΤ. Πάντως, τώρα συνειδητοποιώ ότι και λάθη να µην είχα κάνει, η κατάληξη ήταν προδιαγεγραµµένη.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.