Ο ΠΑΣ Γιάννινα γκρέμισε όσα έχτιζε δεχόμενος τρία γκολ στο δεύτερο ημίχρονο από την Οντ Γκρένλαντ (3-0 η κανονική διάρκεια), ωστόσο στην παράταση το γκολ του Κούτρη λύτρωσε του Γιαννιώτες, που γνώρισαν γλυκιά ήττα (3-1) και προκρίθηκαν στον γ' προκριματικό του Europa League για πρώτη φορά στην ιστορία τους!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/348681/glitose-tin-aytoktonia-egrapse-istoria
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.