Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Αυτή είναι η δημοσιογράφος που αναλαμβάνει το κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ


Όπως σας είπαμε χθες(θυμήσου εδώ),από Σεπτέμβριο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ περνά σε άλλα χέρια,και πιο συγκεκριμένα,σε γυναικεία!

Η γυναίκα δημοσιογράφος,λοιπόν,που οι ιθύνοντες της ΕΡΤ επέλεξαν για να τοποθετήσουν στο τιμόνι του δελτίου,είναι ,όπως ενημερώνουν το ''Newpost.gr'' και η δημοσιογράφος,Ντέπυ Γκολεμά,η Δώρα Αναγνωστοπούλου. Μάλιστα,σύμφωνα πάλι με το ''Newpost'',αντικαταστάτης αναζητείται ήδη και για τη θέση του Αντώνη Αλαφογιώργου.



Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό πως, η  δημοσιογράφος που από τη νέα σεζόν θα δώσει τη δική της ''μάχη'' στους πίνακες τηλεθέασης και θα προσπαθήσει να ''ανεβάσει'' τα ποσοστά του δελτίου,είχε θέση συμβούλου Επικοινωνίας στη ΝΕΡΙΤ.


πηγή: http://www.tvnea.com/2016/07/blog-post_71.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.