Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

Η ηχορύπανση χτυπά «κόκκινο» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ηχορύπανση χτυπά «κόκκινο» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Χιλιάδες πολίτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εκτίθενται, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, σε υψηλά επίπεδα θορύβου, υπερδιπλάσια εκείνων που συστήνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Από τις μετρήσεις που πραγματοποιούνται για την κατάρτιση χαρτών θορύβου στην Ελλάδα προκύπτουν σοβαρά στοιχεία για την ηχορύπανση στις μεγάλες πόλεις της χώρας, αναφέρει σημερινό δημοσίευμα του «Έθνους». Στην κορυφή της λίστας από πλευράς ηχορύπανσης βρίσκονται η λεωφόρος Αλεξάνδρας, η οδός Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη και η λεωφόρος Κηφισίας στο ύψος των Αμπελοκήπων.

Το 94% των κατοίκων του δήμου Αθηναίων εκτίθεται σε θόρυβο άνω των 65 ντεσιμπέλ (db) επί δώδεκα ώρες την ημέρα. Θόρυβος που αντιστοιχεί σε μια ηλεκτρική σκούπα σε συνεχή λειτουργία... Στα ίδια επίπεδα θορύβου υπόκειται το 13% των κατοίκων της πρωτεύουσας ακόμη και τις νυχτερινές ώρες.

Και όλα αυτά τη στιγμή που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει θόρυβο μικρότερο των 40 db κατά τη διάρκεια της νύχτας ώστε να προστατεύεται η ανθρώπινη υγεία. Οι ανησυχητικοί αριθμοί δεν σταματούν εκεί, καθώς ποσοστό 10% όσων ζουν στην πόλη εκτίθεται κατά τη διάρκεια της ημέρας σε θόρυβο μεγαλύτερο των 75 db, δηλαδή στον ήχο ενός τηλεφώνου ή ενός ξυπνητηριού που χτυπούν συνεχόμενα επί μισό 24ωρο...



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.