Σε λόγους «μικροκομματικής σκοπιμότητας» απέδωσε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης, την προώθηση του νέου εκλογικού νόμου από την κυβέρνηση, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9 FM» και στην εκπομπή «Δεύτερη Ανάγνωση».
«Τώρα θυμήθηκε (η κυβέρνηση) τα ιερά και τα όσια της Αριστεράς. Το κάνει απλά και μόνο για να δυσκολέψει τη ζωή της Νέας Δημοκρατίας, αλλά μ” αυτόν τον τρόπο δυσκολεύει τη χώρα. Και δυστυχώς, η κυβέρνηση με τον ίδιο ανεύθυνο τρόπο κινείται και στην οικονομία, διότι είναι μία κυβέρνηση που πανηγυρίζει για τους φόρους και κλαίει για τις μεταρρυθμίσεις. Όσο έχουμε αυτή την πολιτική, η Ελλάδα κινδυνεύει να χάσει τη δεκαετία».
«Τώρα έχουμε ένα σύστημα ενισχυμένης αναλογικής. Από το 2010 και μετά, μετά βίας δίνει βιώσιμες κυβερνήσεις. Φανταστείτε, αν περάσουμε στο σύστημα αυτό που προτείνει η κυβέρνηση, το οποίο θα οδηγήσει σ” έναν κατακερματισμό των πολιτικών δυνάμεων μέσα στη Βουλή και συνδυάστε αυτή την εξέλιξη με το ότι δύο κόμματα στη Βουλή των Ελλήνων, για διαφορετικούς λόγους το καθένα, η ΧΑ από τη μία πλευρά και το ΚΚΕ από την άλλη δεν συμμετέχουν σε κυβερνητικά σχήματα. Και σκεφτείτε πόσο μεγάλη θα είναι η δυσκολία σχηματισμού κυβέρνησης» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης κι έφερε ως παράδειγμα την Ιταλία, που εγκατέλειψε το σύστημα της απλής αναλογικής, με διακομματική συναίνεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.