Τρίωρη στάση εργασίας στην Αττική από τις 10 π.μ. έως τη 1 μ.μ., διάστημα που θα συνεδριάζει η γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ, αποφάσισε η ΓΕΝΟΠ.
Σε σχετική ανακοίνωση η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι η μεταφορά μετοχών της ΔΕΗ, του ΑΔΜΗΕ και άλλων στο νέο ταμείο αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας αποτελεί απόπειρα ιδιωτικοποίησης των επιχειρήσεων αυτων. Η γενική συνέλευση της ΔΕΗ πρόκειται να εγκρίνει το σχέδιο απόσχισης του ΑΔΜΗΕ , η πλειοψηφία των μετοχών του οποίου θα μεταφερθεί στο Δημόσιο ενώ το 49% θα διατεθεί σε στρατηγικό επενδυτή και το ευρύ επενδυτικό κοινό.
http://www.matrix24.gr/2016/07/stasi-ergasias-tis-genop-tis-deftera/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.