Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Από Πέμπτη το κοινωνικό εισόδημα αλληλεγγγύης

Ξεκινά την Πέμπτη η παροχή του κοινωνικού εισοδήματος αλληλεγγύης σε όσους διαβιούν σε συνθήκες ακραίας φτώχειας. Το πρόγραμμα εφαρμόζεται πιλοτικά από 30 δήμους της χώρας και στόχος είναι να εφαρμοστεί σε όλους του δήμους, όπως δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου στην ΕΡΤ.

Εκτός από οικονομική ενίσχυση, οι δικαιούχοι έχουν πρόσβαση σε ευκολίες στην φαρμακευτική περίθαλψη, αλλά και τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας.

Όπως ανέφερε η κυρία Φωτίου, η κυβέρνηση θα βελτιώσει και θα επεκτείνει το πρόγραμμα και θα το συμπεριλάβει στους προϋπολογισμούς, έως το 2020.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.