Ο ΠΑΟΚ νίκησε με 2-0 την Κλαμπ Μπριζ σε φιλικό, κάνοντας πολύ καλή εμφάνιση για την εποχή και αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια. Σκόρερς οι Κουλούρης και Πέλκας.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/347078/kati-ginetai-ston-paok
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.