Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

Πολύ καλό αποτέλεσμα πήρε ο ΠΑΟΚ στο Άμστερνταμ

Και τώρα "Αίαντα", έλα Τούμπα! (ΒΙΝΤΕΟ)
Ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με την γκολάρα του Τζάλμα Κάμπος και τελικά έφυγε με το 1-1 από το Άμστερνταμ κόντρα στον Άγιαξ! Θαρραλέος και τυχερός στο πρώτο μέρος ο Δικέφαλος, κρατά την πρόκριση στα χέρια του ενόψει της ρεβάνς.

Σε γενικές γραμμές δεν είναι άδικο το 1-1 στο "Amsterdam Arena", όπως διαμορφώθηκε από τα γκολ του Τζάλμα Κάμπος (φοβερό γκολ από δύσκολη γωνία) και Ντόλμπεργκ. Ο ΠΑΟΚ έκανε μια πολύ καλή εμφάνιση δεδομένης της εποχής, στο πρώτο μέρος είχε και την τύχη με το μέρος του (δοκάρι ο Ρίντεβαλντ), όμως το 1-1 είναι... πονηρό σκορ για ρεβάνς. Πολύ καλοί για τον Δικέφαλο ο σκόρερ Τζάλμα Κάμπος, ο Χαρίσης όσο έπαιξε και ο Τζαβέλλας στην άμυνα. O Άγιαξ δεν έδειξε να είναι κάτι το φοβερό, ο ΠΑΟΚ του έβαλε δύσκολα και στον Δικέφαλο έχουν κάθε λόγο να αισιοδοξούν για τη ρεβάνς της επόμενης Τετάρτης.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/349349/kai-tora-aianta-ela-toympa-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.