
Ανοικτή εμφανίζεται η κυβέρνηση σε κάθε συζήτηση για τον εκλογικό νόμο - στο πλαίσιο πάντα της απλής αναλογικής που είναι και η πάγια θέση του ΣΥΡΙΖΑ - ακόμα και για μείωση του ορίου του 3%...
Όπως ανέφεραν κυβερνητικές πηγές στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η κυβέρνηση κατέθεσε στην πρότασή της το όριο του 3%, στο πλαίσιο ενός κοινού παρανομαστή που προέκυψε από τις συζητήσεις με τους αρχηγούς των άλλων κομμάτων, όπως είναι το ΠΑΣΟΚ και το Ποτάμι. Ωστόσο, καθώς αυτά τα δύο κόμματα δεν μπαίνουν στη συζήτηση για να στηρίξουν την πρόταση της, η κυβέρνηση δηλώνει ανοικτή σε κάθε συζήτηση. «Θα δούμε πώς διαμορφώνεται η συζήτηση από εδώ και πέρα», ανέφεραν και συμπλήρωναν πως υπάρχει άλλωστε η εν εξελίξει συζήτηση στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, όπου υπάρχουν περιθώρια διαλόγου.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/07/blog-post_876.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.