Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Τέλος ο Πάνος Χαρίτος από τα δελτία της ΕΡΤ-Αλλάζει χέρια η παρουσίαση...

Αλλάζει χέρια το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ από τον Σεπτέμβριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ''Νewpost.gr'', την παρουσίαση του δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ στις 21:00 θα αναλάβει γυναίκα δημοσιογράφος.

Σημειώνεται,ωστόσο,πως, μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το όνομα της νέας παρουσιάστριας η οποία θα αντικαταστήσει τον Πάνο Χαρίτο.



πηγή: http://www.tvnea.com/2016/07/blog-post_356.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.