"Δεν υπάρχουν λόγια μετά από αυτό. Η απογοήτευση είναι τεράστια και χρειαζόμαστε χρόνο για να το επεξεργαστούμε και να συνειδητοποιήσουμε", τόνισε ο τεχνικός των "μπλε" μετά την ήττα στον τελικό από την Πορτογαλία.
"Κερδίζαμε μαζί, υποφέραμε μαζί και σήμερα, δυστυχώς, χάσαμε μαζί. Θα ήταν υπέροχο να δώσουμε στον γαλλικό λαό το τρόπαιο, αλλά δεν έγινε".
"Δεν είναι δικαιολογία η κούραση. Είχαμε ευκαιρίες να σκοράρουμε και τελευταία μάλιστα το δοκάρι του Ζινιάκ. Κρίθηκε στις λεπτομέρειες, ήταν κλειστό ματς. Είχαμε φάσεις, όπως και οι Πορτογάλοι, αλλά δυστυχώς αυτοί κατάφεραν να σκοράρουν".
"Είναι μεγάλη απογοήτευση τώρα, με αυτόν τον τελικό. Χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία."
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.