Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ! Τηλεφώνημα για βόμβα στο αεροδρόμιο της Γενεύης!


Πριν από λίγα λεπτά οι γαλλικές αρχές ενημέρωσαν τις ελβετικές αρχές για μεγάλο κίνδυνο τρομοκρατικού χτυπήματος.
Οι αρχές τις Ελβετίας έπειτα από λίγο δέχτηκαν ανώνυμο τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στο αεροδρόμιο της Γενεύης και άμεσα προχώρησαν στην εκκένωση του αλλά και σε πολλαπλούς ελέγχους μέσα και γύρω από αυτό.
Οι δύο χώρες βρίσκονται σε «κόκκινο» συναγερμό και ήδη έχουν παρθεί δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.
Η αστυνομία της Γενεύης έλαβε πληροφορίες από τη γαλλική αστυνομία οι οποίες οδήγησαν σήμερα στην ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας στο αεροδρόμιο Κουαντρίν της πόλης που βρίσκεται στα σύνορα, ανακοίνωσε εκπρόσωπός της.
«Η έρευνα θα καθορίσει τα γεγονότα, αλλά δεν είναι στο χέρι μας… Οι γάλλοι ερευνητές θα συνεχίζουν να μας ενημερώνουν», διευκρίνισε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας της Γενεύης Γκιγιόμ Ζαντίγ. «Η κατάσταση στο αεροδρόμιο είναι ήρεμη».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.