Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Αποκαλυπτικό: Συνεχίζει ο Γρηγόρης στο η Μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα απο την δική σου; Όλο το ρεπορτάζ...

Συνεχίζει όπως όλα δείχνουν τόσο η απογευματινή μαγειρική εκπομπή στον ΑΝΤ1 όσο και ο Γρηγόρης Αρναουτογλου. Σύμφωνα με πληροφορίες του TVNEA.COM το κανάλι αποφάσισε να συνεχιστεί η εκπομπή τουλάχιστον μέχρι τα Χριστούγεννα... ενώ συζητιέται έντονα ένα τηλεπαιχνίδι. Πληροφορίες μάλιστα θέλουν ένα νέο τηλεπαιχνίδι να συζητιέται έντονα για το Β μισό. Για την παρουσίαση του ακούστηκε και το όνομα του Λιάγκα ωστόσο αυτός δεν φάνηκε και πολύ θετικός σ'αυτό...


πηγή: http://www.tvnea.com/2016/07/blog-post_207.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.