Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

Η επέτειος της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο


Άνοιξε στις 8 το βράδυ τις πύλες το Προεδρικό Μέγαρο, όπου ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος θα υποδεχτεί τους περίπου 1.400 εκπροσώπους του πολιτικού κόσμου για τον εορτασμό της 42ης επετείου από την αποκατάστασης της Δημοκρατίας.
Οι πολιτικοί αρχηγοί έχουν ήδη φθάσει. 
Μετά από τη διακοπή των τελευταίων πέντε ετών εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, το Προεδρικό Μέγαρο άνοιξε ξανά για την επέτειο ωστόσο, η τελετή τιμής και μνήμης, θα είναι κατάτι διαφορετική.
Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι, οι εκπρόσωποι του πολιτικού κόσμου θα είναι ασυνόδευτοι, άνευ συζύγων.
Το ενδιαφέρον βεβαίως, επικεντρώνεται στην καθιερωμένη συνάντηση των αρχηγών στο κιόσκι των κήπων του Μεγάρου.
Το πρωί ο κ. Παυλόπουλος κατέθεσε στεφάνι στην προτομή του Σπύρου Μουστακλή, ο οποίος βασανίστηκε σκληρά από τη χούντα των συνταγματαρχών και στη συνέχεια επισκέφτηκε το κρατητήριο «ΕΑΤ-ΕΣΑ» και ξεναγήθηκε στους χώρους του μουσείου της Aντιδικτατορικής Δημοκρατικής Aντίστασης, όπου εκτίθενται ντοκουμέντα της εποχής και προσωπικά αντικείμενα αγωνιστών.
Ήταν ξημερώματα της 24ης Ιουλίου του 1974, όταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής γινόταν δεκτός από πλήθος Ελλήνων στο αεροδρόμιο για να δώσει τέλος στην ζοφερή επταετία και ορκίστηκε πρωθυπουργός. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.