Μετά το χρυσό μετάλλιο της Κατερίνας Στεφανίδη η Ελλάδα πανηγυρίζει ακόμα μία επιτυχία στο Ευρωπαϊκό του Άμστερνταμ, που δεν είναι άλλη από το χάλκινο της Βούλας Παπαχρήστου στο τριπλούν!
Η 27χρονη αθλήτρια με άλμα στα 14.47μ. (με την έκτη προσπάθειά της) κατέλαβε την τρίτη θέση στον μεγάλο τελικό και επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες του αθλήματος.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/347192/xalkini-i-omorfi-papaxristoy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.