Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Κι έμεινε μόνο ο Γκαρνέτ!

Κι έμεινε μόνο ο Γκαρνέτ!

Η απόσυρση του Τιμ Ντάνκαν δίνει μια ιδιαίτερη πρωτιά στον Κέβιν Γκαρνέτ!
Ο “KG” μετά την απόφαση του Ντάνκαν να σταματήσει είναι πλέον ο μοναδικός εν ενεργεία παίκτης της λίγκας, ο οποίος αγωνίστηκε στη λίγκα τη σεζόν 1997-98.
Για την ακρίβεια μάλιστα αυτή ήταν η τρίτη(!) σεζόν του Γκαρνέτ, ο οποίος πήγε στο ΝΒΑ απευθείας από το high school το 1995, όταν οι Τίμπεργουλφς τον επέλεξαν στο Νο5 του draft.

And then there was 1. After Duncan's retirement, Kevin Garnett remains as only active player from '97-'98 season.


πηγή: http://www.eurohoops.net/el/nba-news-el/279356/ki-emine-mono-o-gkarnet

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.