Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις

Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις
Εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία στο σύνολό του από την Ολομέλεια, το νομοσχέδιο με ρυθμίσεις θεμάτων που αφορούν στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, Δημοκρατική Συμπαράταξη και Ένωση Κεντρώων.
Η ΝΔ, η Χρυσή Αυγή και το ΚΚΕ καταψήφισαν, ενώ το Ποτάμι δήλωσε «παρών».
Εκτός από τη Χρυσή Αυγή που καταψήφισε όλα τα άρθρα, τα υπόλοιπα κόμματα υπερψήφισαν αρκετές διατάξεις.
Η ηγεσία του υπουργείου Άμυνας είχε προχωρήσει σε βελτιωτικές αλλαγές, κάνοντας αποδεκτές και βουλευτικές τροπολογίες.
Η αντιπολίτευση εστίασε κυρίως την κριτική της στη δυνατότητα συνδικαλισμού στο στρατό, στη δημιουργία της ΜΟΜΚΑ και την αξιοποίηση της περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων.
Απαντώντας στις ενστάσεις βουλευτών της αντιπολίτευσης, για την επανασύσταση της ΜΟΜΑ, τόσο ο υπουργός, όσο και ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, Πάνος Καμμένος και Δημήτρης Βίτσας, διαβεβαίωσαν ότι στόχος της νέας υπηρεσίας (ΜΟΜΚΑ) είναι η κατασκευή έργων σε περιοχές που έχει ανάγκη η τοπική κοινωνία και για τις οποίες δεν υπάρχει ιδιωτικό ενδιαφέρον.
Σε ότι αφορά την κριτική που δέχθηκε η διάταξη για την αξιοποίηση της περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, η ηγεσία του υπουργείου Άμυνας διαβεβαίωσε, ότι τα χρήματα θα διατίθενται «υπέρ της άμυνας και υπέρ των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.