Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

Ο αρχηγός της Εθνικής μιλάει για το «ξύλο» στο Βελιγράδι: «Εφόσον χτύπησαν συμπαίκτη μας, δε θα μέναμε με δεμένα τα χέρια!»

Ο αρχηγός της Εθνικής μιλάει για το «ξύλο» στο Βελιγράδι: «Εφόσον χτύπησαν συμπαίκτη μας, δε θα μέναμε με δεμένα τα χέρια!»


Ο αρχηγός της Εθνικής μας ομάδας των Νέων Ανδρών, ο πολύ ταλαντούχος κι ικανός γκολκίπερ της ΒουλιαγμένηςΜάνος Ζερδεβάς, μίλησε στο WaterPoloLive για τα όσα δυσάρεστα συνέβησαν στον τελικό του Βελιγραδίου, με το απίστευτο ξύλο ανάμεσα σε Έλληνες και Κροάτες για τουλάχιστον 5 λεπτά, σε έναν τελικό που διακόπηκε πρόωρα!
«Γενικότερα σε όλο το ματς, οι Κροάτες ήταν ερειστικοί, η συμπεριφορά τους δεν ήταν καλή και σε μια φάση χτύπησαν και τον Νίκο Γαρδίκα. Ετσι μπήκε όλη η ομάδα μέσα για να τον στηρίξει… Εφόσον χτύπησαν συμπαίκτη μας, δε θα μέναμε με δεμένα τα χέρια. Επρεπε να το στηρίξουμε κι εφόσον γύρισε στο ξύλο, ανταποδώσαμε. Είναι κι ένα μήνυμα ότι δε δεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές προκειμένου να μη ξαναγίνει ποτέ. Εμείς πόλο θέλουμε να παίζουμε, όχι ξύλο!», τόνισε αρχικά και                                 πρόσθεσε για το αν θα γύριζε – υπό κανονικές συνθήκες – ο αγώνας:
«Το σκορ ήταν 11-9 υπέρ των Κροατών, ήθελε αρκετό χρόνο κι εμείς είχαμε παραπάνω για να σκοράρουμε. Αρα και βεβαίως μπορούσε να γυρίσει το παιχνίδι».
Για τους στόχους αυτής της Εθνικής, ο αρχηγός υπογράμμισε:                                                    «Έχουμε υψηλούς στόχους γιατί ξέρουμε ότι έχουμε μεγάλες δυνατότητες… Πιστεύουμε στους εαυτούς μας και κάνοντας μόνο δυο μέρες προετοιμασία φτάσαμε στο τελικό ενός τουρνουά, με τις πέντε καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Αυτό τα λέει όλα».

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΗΣ 2Η ΘΕΣΗΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΑΘΛΗΤΗ ΤΟΥ, ΜΑΝΟ ΤΣΑΧΕΙΛΙΔΗ
zerdevas1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.