Παρασκευή 8 Ιουλίου 2016

ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ… ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΛΕΙ ΤΣΙΠΡΑ! Μετά τον Πούτιν και τον Σι Τζινπίνγκ, αύριο στη Βαρσοβία η συνάντηση με τον αμερικανό πρόεδρο

ompama tsipras
Μετά τον Βλαντιμίρ Πούτιν και τον Κινέζο πρόεδρο Σι Τζινπίνγκ, ήρθε η σειρά του Αμερικανού προέδρου Μπαράκ Ομπάμα να συναντηθεί με τον Αλέξη Τσίπρα! Μέσα λιγότερο από ένα μήνα ο Έλληνας πρωθυπουργός θα έχει συναντηθεί και με τους τρεις μεγαλύτερους ηγέτες του κόσμου –ένα ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθεί στο μέλλον.
Η συνάντηση των δύο ανδρών θα πραγματοποιηθεί στο περιθώριο της συνόδου του ΝΑΤΟ, στη Βαρσοβία και έγινε με πρωτοβουλία του αμερικανού Προέδρου. Συγκεκριμένα, το Μαξίμου δέχτηκε ένα τηλεφώνημα χθες το πρωί (Πέμπτη), με το οποίο ο Μπάρακ Ομπάμα ζητούσε συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα. Φυσικά και… έγινε αποδεκτό το «αίτημα», με την συνάντηση να καθορίζεται για αύριο Σάββατο, το μεσημέρι. Η ατζέντα, πάνω στην οποία θα συζητήσουν οι δύο άνδρες, σύμφωνα με πηγές από την Ουάσιγκτον, είναι το Brexit, η ελληνική κρίση, η πορεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το προσφυγικό. Μια σειρά θεμάτων που αγκαλιάζει όχι μόνο τα θέματα που απασχολούν τη χώρα μας αλλά την Ευρώπη και τον κόσμο.
Στη Βαρσοβία οι ηγέτες των χωρών του ΝΑΤΟ έχουν να συζητήσουν το θέμα της Ουκρανίας, την απεμπλοκή τους από το Αφγανιστάν (θυμίζουμε ότι στην Καμπούλ υπηρετεί και ελληνικό τάγμα), την επομένη μέρα του βρετανικού δημοψηφίσματος, αλλά και τον ρόλο της Γερμανίας. Φυσικά, και το μείζον θέμα της Ουκρανίας, ως «κύριο πιάτο».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.