Ο Τιμούρ Κετσπάγια στην χθεσινή τελευταία προπόνηση τόνισε κάποια πράγματα που θα πρέπει να προσέξουν οι παίκτες του.
Πιο συγκεκριμένα είπε στους ακραίους μπακ, στον Γκάλο και στον Ντίντακ να προσέχουν τους παίκτες της Σεντ Ετιέν που αγωνίζονται στις πτέρυγες γιατί είναι παίκτες που συγκλίνουν στην περιοχή και σουτάρουν. Κάτι το οποίο δεν θέλει να το δει να γίνεται στη διάρκεια του αγώνα. Επίσης τους είπε ότι κύριο μέλημα τους θα πρέπει να είναι η άμυνα και μετά να ανεβαίνουν επιθετικά.
http://www.aek-live.gr/τι-ζήτησε-ο-κετσπάγια-από-τους-παίκτες/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.