«Δευτέρα Παρουσία»
Μαζί του η Νατάσσα Μποφίλιου και ο Σπύρος Γραμμένος
Πέρσι ήταν ένα μεγάλο πάρτι στον Κήπο του Μεγάρου με τον «Πάνο στο γκαζόν»… Μια εξαιρετική συναυλία, ένα πραγματικό πάρτι, με πολλούς φίλους επί σκηνής και ακόμα πιο πολλούς φίλους κάτω από τη σκηνή!
Φέτος, μετά την πολύ μεγάλη επιτυχία που σημείωσαν οι χειμερινές εμφανίσεις του, ο πολυτάλαντος και πάντα ιδιαίτεροςΠάνος Μουζουράκης, θα ανέβει για δεύτερη φορά στη σκηνή του Κήπου του Μεγάρου, τη Δευτέρα 4 Ιουλίου.
Ο αγαπημένος τραγουδοποιός με την χαρακτηριστική ζεστή φωνή και την ξεχωριστή, γοητευτική σκηνική παρουσία, θα μας σαγηνεύσει ακόμη μια φορά, παρασύροντάς μας σε μια βόλτα γεμάτη τραγούδια από την προσωπική του δισκογραφία, επιλογές από τη ξένη μουσική σκηνή, αλλά και τραγούδια καλλιτεχνών που σέβεται και αγαπάει.
Μαζί του σ’ αυτή τη γοητευτική μουσική βόλτα, οι φίλοι του Νατάσσα Μποφίλιου και Σπύρος Γραμμένος.
Μια συμπαραγωγή του Μεγάρου και της
Χορηγός συναυλιών στον Κήπο:
Mε την υποστήριξη
Προπώληση εισιτηρίων: 12 €
Πώληση εισιτηρίων κατά την είσοδο: 14 €
|
Εισιτήρια προπωλούνται στα Εκδοτήρια του Μεγάρου
και στα καταστήματα
Πληροφορίες για το κοινό στο τηλέφωνο: 210 72.82.333
και στην ιστοσελίδα του Μεγάρου: www.megaron.gr
Επίσης:
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
MEΛΩΔΙΑ 99.2
MEGA, ΟΤΕ TV, ΕΡΤ
ΕΘΝΟΣ, ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, ΗΜΕΡΗΣΙΑ
MENTA 88 FM, ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 103.7, ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 90.9, KOSMOS 93.6
ARTANDLIFE.GR, CLICKATLIFE.GR, CULTURENOW.GR, GETGREEKMUSIC.GR, LIFE.GR, MONOPOLI.GR, MUSICITY.GR, THETOC.GR
ΠΗΓΗ: MINOS EMI

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.