Στη Σαγκαχιμάρα, δυτικά του Τόκιο

Τουλάχιστον 19 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και δεκάδες άλλοι τραυματίστηκαν από έναν άνδρα που επιτέθηκε με μαχαίρι σε κτίριο στην πόλη Σαγκαχιμάρα στην Ιαπωνία.
Σύμφωνα με ξένα μέσα, η αιματηρή επίθεση έγινε σε... ίδρυμα για άτομα με ειδικές ανάγκες!
Ο δράστης συνελήφθη, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.
Όπως μεταδίδει το Rte, o δράστης ήταν πρώην υπάλληλος του ιδρύματος!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.