Με την σειρά των Τελικών να βρίσκεται πλέον στο 3-3, οι Warriors καλούνται να βρουν λύσεις στο momentum των Cavs. Τι όμως πήγε στραβά στα 2 τελευταία παιχνίδια;
Εκεί που το Golden State ετοιμαζόταν να ανοίξει σαμπάνιες μετά το 3-1, τώρα πλέον όλοι στην ομάδα αρχίζουν να φοβούνται ότι θα γράψουν ιστορία από την… ανάποδη. Οι “Πολεμιστές” είδαν τους Cavs να κερδίζουν τα Game 5 και Game 6, να ισοφαρίζουν σε 3-3 την σειρά και να ετοιμάζονται πλέον για να κάνουν κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ: Να πανηγυρίσουν ένα Πρωτάθλημα επιστρέφοντας από το 1-3 εναντίον τους!
Οι Warriors εξακολουθούν βέβαια να έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα, κυρίως επειδή παίζουν στο γήπεδό τους. Στο τέλος της ημέρας, όμως, αυτό μπορεί να σημαίνει πολλά, μπορεί να σημαίνει και… τίποτα, αφού οι Cavaliers έχουν καταφέρει ήδη μία φορά να αλώσουν το Golden State στο Game 5. Το θέμα ωστόσο είναι άλλο: Πώς έφτασαν οι Warriors από εκεί που θεωρούντο το φαβορί, μετά το προβάδισμα που πήραν στις νίκες με 3-1, να βρίσκονται τώρα με την πλάτη στον τοίχο; Το ΝΒΑ Greece αναλύει.
Η τιμωρία του Green
Η αλήθεια είναι ότι όλα τα… στραβά για το Golden State ξεκίνησαν στον τέταρτο Τελικό. Τότε δηλαδή που ο Draymond Green μπλέχτηκε σε… καυγά με τον LeBron James, με αποτέλεσμα μετά τον αγώνα το ΝΒΑ να θεωρήσει ότι είχε υποπέσει σε flagrant foul 1, κάτι που τον έθεσε αυτόματα εκτός για το Game 5, αφού μέσα στα πλέι-οφ είχε προλάβει ήδη να χρεωθεί με ένα flagrant foul επιπέδου ένα και ένα flagrant foul επιπέδου 2!
Παίζοντας χωρίς τον Green, οι Warriors είδαν την άμυνά τους να… διαλύεται στον πέμπτο Τελικό, με τους Cavaliers να κάνουν ό,τι θέλουν στο παρκέ και να παίρνουν μία σπουδαία νίκη με 112-97, μειώνοντας σε 3-2 την σειρά. Για… κερασάκι στην τούρτα, μάλιστα, οι Warriors έχασαν σε αυτό τον αγώνα και τον Andrew Bogut. Κάπως έτσι, οι Cavs βρέθηκαν ξαφνικά να παίζουν το Game 6 στην έδρα τους, απέκτησαν ένα ψυχολογικό πλεονέκτημα και ισοφάρισαν σε 3-3 την σειρά.
Τα όργια των LeBron και Irving
Η τιμωρία του Green μπορεί να έπαιξε ρόλο στην έκβαση του Game 5, ωστόσο στο Game 6 ο All Star φόργουορντ ήταν κανονικά στο παρκέ. Αυτό όμως αποδείχθηκε ότι δεν έφτανε για τους Warriors. Και ο κυριότερος λόγος για αυτό ήταν (καταρχήν) ο LeBron James και εν δευτέροις ο Kyrie Irving, οι οποίοι βγήκαν μπροστά για την ομάδα τους σε κρίσιμα σημεία και στα δύο παιχνίδια.
Στον 5ο αγώνα, οι δύο σταρ των Cavs σημείωσαν από 41 πόντους (!), γράφοντας ιστορία ως το πρώτο δίδυμο συμπαικτών που είχε +40 πόντους σε αγώνα σειράς Τελικών του ΝΒΑ. Στο 6ο αγώνα, ο Irving έμεινε στους 24 πόντους, αλλά ο LeBron συνέχισε από εκεί που είχε σταματήσει, σημειώνοντας (πάλι) 41 πόντους, έχοντας για “γαρνιτούρα” 8 ριμπάουντ, 11 ασίστ, 3 κλεψίματα και 3 κοψίματα! Ε, όταν δύο παίκτες παίζουν τόσο καλά, τότε δε μπορείς να κάνεις και πολλά.
Ο Barnes τα… έσπασε
Ο Harrison Barnes είναι ο τέταρτος καλύτερος παίκτης των Warriors, αλλά ο πέμπτος σημαντικότερος παίκτης της ομάδας μετά τους Stephen Curry, Klay Thompson, Draymond Green και Andre Iguodala. Παρόλα αυτά, είναι η δική του αδυναμία να βοηθήσει που έχει παίξει τον ρόλο της στις δύο τελευταίες ήττες των Warriors.
Ο απόφοιτος του Κολεγίου του North Carolina έχει συνολικά 2/22 σουτ στα Game 5 και Game 6 (2/14 στο 5ο ματς και 0/8 στο 6ο ματς), με τα περισσότερα σουτ του να είναι εντελώς ελεύθερα! Πολλά από τα σουτ που αστόχησε μάλιστα ήταν κρίσιμα, αφού θα μπορούσαν να αλλάξουν το momentum των αγώνων. Ο Barnes όμως δεν κατάφερε να βάλει τα σουτ που πρέπει, αυξάνοντας έτσι την πίεση στους Curry και Thompson, αφού η άμυνα των Cavs προσαρμόζεται όλο και περισσότερο γύρω από τους δυο τους.
Νεύρα, πολλά νεύρα…
Οι Warriors ένιωσαν ότι αδικήθηκαν από την τιμωρία του Draymond Green. Από ότι φαίνεται όμως, αυτή η “αδικία” που αισθάνθηκαν μοιάζει να τους πείραξε λίγο το μυαλό. Τόσο στο Game 5, όσο – κυρίως – στο Game 6, οι παίκτες της ομάδας έδειχναν διαρκώς εκνευρισμένοι. Διαμαρτύρονταν στους διαιτητές (με αποκορύφωμα την αποβολή του Curry λίγο πριν το τέλος του έκτου Τελικού), ήταν έτοιμοι να τσακωθούν με τους παίκτες των Cavs και έκαναν βεβιασμένες κινήσεις σε επίθεση και άμυνα λόγω εκνευρισμού. Πράγματα δηλαδή που μόνο κακό κάνουν.
Το Golden State ξέχασε σε αυτά τα δύο παιχνίδια την ταυτότητά του. Και ο κυριότερος λόγος είναι ότι οι παίκτες της ομάδας… είχαν το μυαλό τους αλλού. Αν θέλουν όμως να πανηγυρίσουν το δεύτερο συνεχόμενο Πρωτάθλημα, τότε θα πρέπει να μείνουν συγκεντρωμένοι στον στόχο τους και να παίξουν το μπάσκετ τους. Πρέπει δηλαδή όλα αυτά τα νεύρα που έχουν να τα μετατρέψουν σε θετική ενέργεια και να σταματήσουν να ασχολούνται με άλλα πράγματα πέρα από το μπάσκετ. Αν δεν το κάνουν τότε θα το πληρώσουν ακριβά…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.